Lista produktów do wyceny
Koszyk jest pusty

Otrzymaj wycenę

jednak najpierw - dodaj przynajmniej jeden produkt !

Dear user,

Twoje zapytanie zostało wysłane

co teraz?

Sprawdzimy Twoje zapytanie i przygotujemy wycenę

Zwykle trwa to 15 minut. Czekaj na kontakt od naszego pracownika.

Dodano pomyślnie

Your products has been successfully added.

Koszyk (0)

Producent statuetek, pucharów i gadżetów reklamowych.

0

Pomoc

Nawigacja na stronie www


            Jak nawigować na stronie www.grupaglasso.pl ?

 

Informacje ogólne

            Obsługa klienta
            Zwroty towarów
            Wysyłki i dostawy
            Metody płatności
            Polityka prywatności
            Sprzedaż za granicę
            Monitorowanie zamówień
           

Często zadawane pytania FAQ

            Jak wygląda proces składania zamówienia?
            Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
            Co to jest wizualizacja 3D?
            Co jest potrzebne, aby powstała wizualizacja 3D?
            Jakiego typu pliki (logo, zdjęcia) są akceptowane do wizualizacji?
            Czy można wprowadzić zmiany po złożeniu zamówienia?
            Czy istnieje możliwość indywidualizowanych lub nietypowych zamówień?

Dlaczego wybrać naszą firmę?

            Gwarancja najwyższej jakości
            Gwarancja jakości kryształów
           

 

NAWIGACJA NA STRONIE WWW
______________________________________________________________________________

 

Jak nawigować na stronie www.grupaglasso.pl ?

Nawigacja na stronie www odbywa się jak na standardowych stronach e-commerce. Nasza firma postawnowiła jednak uprościć zasadę zapytań o wycenę poprzez stronę www. Zrezygowaliśmy ze standardowego kosztka na rzecz formularza który pojawia się od razu kiedy  klikniecie Państwo na ikonę "dodaj zapytanie". Po dodaniu pojawia się ono pod MENU strony. Widoczne są tam wszelkie produkty o których cenę chcemy zapytać. Informacje takie jakie jak "ilość "pomogą nam przygotować najbardziej adekwatną wycenę.




 

 

INFORMACJE OGÓLNE
______________________________________________________________________________

 

Obsługa klienta

Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi statuetkami prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez email. Nasza firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych jak i korporacyjnych. Działamy szybko, a nasze produkty cechują się najwyższą jakością. Nasi konsultanci pomogą Państwu w doborze najlepszego rozwiązania na wszelkie uroczystości i imprezy na których wręczane mają być statuetki czy ekskluzywne prezenty. Godziny pracy naszego biura to: poniedziałek – piątek w godzinach  9.00 – 17.00.


Zwroty towarów
W związku z tym, iż wszystkie zamówienia są indywidualizowane, zwrotów towarów nie przyjmujemy. Nie ma możliwości odesłania zamówień dostarczonych do klienta w celu ich zwrócenia bądź zwrotu pieniędzy. Proces zamówień gwarantuje, iż każde zamówienie zostaje zrealizowane zgodnie z życzeniami i ustaleniami, oraz po ostatecznej akceptacji klienta. Dzięki wypracowanemu procesowi składania zamówień mamy pewność, że są one realizowane zgodnie z życzeniami klienta a nawet przewyższają jego oczekiwania. W przypadku, gdyby produkty zostały uszkodzone podczas transportu, gwarantujemy dostarczenie nowych bez dodatkowych kosztów.


Wysyłki i dostawy
Każda statuetka stworzona przez nas do godziny 14.00, zostanie nadana do klienta końcowego poprzez firmę kurierską TNT. W większości przypadków dostawy są realizowane następnego dnia.


Metody płatności
Płatności przyjmujemy w postaci przelewów bankowych i gotówkowych. Istnieje możliwość nadania przesyłki pobraniowej. Od klientów którzy nie nabywali u nas wcześniej produktów wymagamy przedpłaty.

 

Polityka prywatności

1. Firma GLASSO Paweł Szczerba, właściciel serwisu internetowego grupaglasso.pl , zobowiązuje się do należytej ochrony danych dotyczących odwiedzających serwis.
2. Dane dotyczące użytkowników serwisu nie będą przekazywane ani sprzedawane firmom ani osobom trzecim.
3. Dane przekazywane przez użytkowników serwisu będą wykorzystane jedynie w celu komunikacji.
4. Niezależnie od danych osobowych podanych podczas komunikacji, właściciel serwisu może wykorzystać technologie pozwalające na zbieranie niektórych informacji technicznych, takich, jak adres IP uczestnika, typ przeglądarki internetowej oraz używany system operacyjny.
5. Właściciel serwisu oraz podmioty obsługujące serwis internetowy gromadzą statystyki odwiedzalności serwisu grupaglasso.pl
6. Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce ochrony prywatności. Zmiany mogą nastąpić w dowolnym czasie, a użytkownicy mogą, lecz nie muszą być o tym powiadomieni.
7. Aby usprawnić funkcjonowanie serwisu internetowego grupaglasso, stosowane są sporadycznie pliki cookie. Pliki te to informacja przekazywana przez przeglądarkę internetową i przechowywana na lokalnym dysku twardym użytkownika serwisu internetowego. Pliki cookie nie zbierają żadnych osobistych danych użytkownika serwisu internetowego.


Sprzedaż za granicę
Jesteśmy firmą rozliczającą się VAT , dlatego też nasze ceny podawane są w postaci netto jak i brutto. W przypadku sprzedaży za granicę do krajów UE naliczany jest 0% VAT. W przypadku osób fizycznych jest doliczana standardowa stawka VAT w wysokości 22%.

Monitorowanie zamówień
Aktualnie nie posiadamy systemu do aktywnego monitorowania stanu zamówienia. Prosimy w tym celu o kontakt telefoniczny, a nasi konsultanci przedstawią Państwu jego status.

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
______________________________________________________________________________



Jak wygląda proces składania zamówienia?
Proces składania zamówienia podzielony jest na kilka etapów. W pierwszym zawsze staramy się pomóc naszym klientom w doborze najlepszych produktów na określone okazje.  Oferujemy statuetki: szklane, metalowe, drewniane jak i odlewane z żywic. Kierujemy tutaj się budżetem który posiada klient, doświadczeniem, czy typem okazji na której mają być wręczane nasze produkty. Każdym klientom którzy chcieliby pozyskać referencje wykonanych przez nas statuetek, wysyłamy je niezwłocznie drogą email. Wśród naszych klientów są osoby indywidualne, firmy a także korporacje.

W następnym etapie przygotowujemy wycenę bazując między innymi na podstawie czasu realizacji oraz ilości. Po jej akceptacji, przygotowujemy wizualizację, gdzie klient może zobaczyć w postaci wirtualnych zdjęć jak będzie wyglądał gotowy produkt. Po akceptacji / ewentualnych zmianach , przystępujemy do produkcji.

W końcowym etapie starannie pakujemy nasze produkty i niezwłocznie wysyłamy do klienta za pośrednictwem naszych kurierów.

Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
Od momentu rozpoczęcia zamówienia cały proces może potrwać od 2 do 14 dni, w przypadku zamówień szczególnych termin ustalany jest indywidualnie. Różne czynniki mogą spowodować skrócenie bądź wydłużenie tego czasu. Czas oczekiwania na podstawowe wizualizacje to około 1-2 dni, bardziej zaawansowane jak obiekty 3D to około 3-4 dni (prosimy jednak za każdym razem potwierdzić ten termin). Wszelkie zmiany w wizualizacji mogą spowodować opóźnienie procesu. Czas produkcji zajmuje od 1 do 9 dni w zależności od: ilości zamówionego towaru, stanów magazynowych, skomplikowania kształtu. Dostarczenie produktów, w zależności od miejsca zamieszkania trwa do 2 dni roboczych w Polsce.

Ciężko precyzyjnie określić dokładny czas dostarczenia towaru, jednakże większość zamówień jest dostarczana w przeciągu 30 dni od daty zainicjowania zamówienia. Czynniki takie jak: czas potrzebny na zaakceptowanie wizualizacji oraz czas produkcji (zależny od wielkości zamówienia), mają wpływ na czas realizacji zamówienia.

Co to jest wizualizacja 3D?
Wizualizacja 3D to nic innego, jak obraz finalnego zamówienia, które klient otrzymuje przed jego zaakceptowaniem. Wizualizacja powstaje poprzez wygenerowanie zamówienia komputerowo, dokładnie tak jak będzie ono ostatecznie wyglądało.

Celem wizualizacji 3D jest umożliwienie klientom ujrzenie obrazu ostatecznego produktu, przed rozpoczęciem procesu jego produkcji. Istnieje wówczas możliwość dokonania ostatecznych poprawek w projekcie, takich jak czcionki, rozmiar czcionki, rozmieszczenie tekstu, rozmiar logo i wielu innych szczegółów.

Dzięki potwierdzeniu wizualizacji 3D przez klienta, mamy pewność, iż zamówienie spełnia dokładnie jego oczekiwania.

Co jest potrzebne, aby powstała wizualizacja 3D?
Rozróżnia się dwa rodzaje grawerowania laserowego – 2D oraz 3D. Grawerowanie 2D może być wykonane zarówno na powierzchni jak również wewnątrz kryształu. Jest to po prostu płaski obraz, zupełnie jakby był wydrukowany na kartce papieru. Natomiast grawerowanie 3D powstaje w 3 wymiarach, i jest widoczne z różnych stron.

Aby powstało logo lub inny motyw w 3D, używa się specjalnego oprogramowania modelującego 3D, aby narysować dany przedmiot w 3 wymiarach. Proces ten to tzw. konwersja.W przypadku logotypów najlepszym źródłem do pracy dla nas są pliki wektorowe. Do wyprodukowania obrazu przedmiotu w 3D, potrzebnych jest przynajmniej kilka zdjęc, wykonanych z każdej ze stron oraz z góry i z dołu. Bazując na tych zdjęciach jesteśmy w stanie stworzyć reprezentację w 3D z precyzyjną dokładnością.

Posiadamy również duży wybór już skonwertowanych przedmiotów w 3D, które mogą zostać użyte do graweru. Jeżeli macie Państwo pytania, lub opisany proces nie do końca jest zrozumiany, prosimy nie wahać się zadzwonić, z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania i wyjaśnimy ewentualne niejasności.

Jakiego typu pliki (logo, zdjęcia) są akceptowane do wizualizacji?
Jeśli chodzi o logotypy to minimum wymagań są pliki wysokiej rozdzielczości. Jednakże aby zachować wszystkie detale zawarte w logo polecamy dostarczenie pliku wektorowego PSD, EPS (Adobe Photoshop), CDR (Corel Draw), AI (Adobe Illustrator), lub PDF. Istnieją jeszcze inne pliki wektorowe różnych formatów, które również mogą zostać użyte.

W przypadku bardziej skomplikowanych modeli 3D, oraz takich które wymagają bardzo dokładnej szczegółowości oraz precyzji (np. części), najlepiej by zostały dostarczone pliki w formacie 3D, które już posiadają daną rzecz narysowaną w 3 wymiarach, dla przykładu pliki takie jak MAX, (3D Studio Max), MA (Maya), Solid Works.

Czy można wprowadzić zmiany po złożeniu zamówienia?
Tak, ale tylko do momentu w którym produkt nie był już przez nas stworzony lub jego produkcja rozpoczęta. W przypadku zmian w trakcie realizacji projektu prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny z nami.

Czy istnieje możliwość indywidualizowanych lub nietypowych zamówień?
Jesteśmy w stanie stworzyć każdą statuetkę, posiadamy bogatą ofertę kryształtów oraz rozmiarów. Jeśli tylko posiadają Państwo pomysł, który chcieliby Państwo stworzyć, prosimy o kontakt. Z przyjemnością zrealizujemy wymarzony projekt, który stanie się rzeczywisty.

 

DLACZEGO WYBRAĆ NASZĄ FIRMĘ?
______________________________________________________________________________



Gwarancja najwyższej jakości
GRUPA GLASSO to gwarancja najwyższej jakości. Wśród naszych klientów którzy nam zaufali są między innymi: ERA, POLSKIE RADIO, TVN, RMFFM, BANK ING, BANK BPH, TVP1.

Gwarancja jakości kryształów
Szkło które oferujemy naszym klientom, jest to tak zwane szkło optyczne. Potocznie zwane szkłem K9, a będącym kryształem. Używane jest do produkcji soczewek, a także jako pryzmaty w laserowej optyce. Posiada bardzo wysoki współczynnik przezroczystości a także charakteryzuje się niską zawartością bąbelków powietrznych. Waży około 24% mniej niż szkło z zawartością ołowiu, poddaje się dobrze polerowaniu. W praktyce jest to najczystsze dostępne szkło przemysłowe. Używane jest między innymi przez firmę SVAROVSKI.

Ta strona używa cookies. Korzystanie z niej oznacza akceptację tego faktu. Dowiedz się więcej.
x